Baixi de Pes: Com Exercitar i Cremar Greixos

En el meu negoci de consultes de salut, tinc l’oportunitat de parlar amb persones sobre la seva salut, estat físic i metes de pèrdua de pes. Ja sigui si la seva meta és baixar de pes, tenir més músculs, seguir una dieta o programa, millorar la seva salut cardiovascular, o simplement mantenir-se en forma, tots tenen un enemic en comú, el temps.

Com Exercitar i Cremar Greixos

Per a la majoria de nosaltres, el desafiament # 1 en la nostra missió per mantenir-nos en forma i / o baixar de pes, no és fer exercici en si, sinó poder trobar un temps per poder fer-ho.

Llavors, com ho pot fer? Com pot trobar un equilibri entre les demandes de la família, la carrera, els manats importants, les responsabilitats d’organització, i fer exercici? He trobat que hi ha cinc punts que l’ajudaran a incorporar un pla d’exercici en la seva vida ocupada.

Com Exercitar i Cremar Greixos

Comprometi a un horari específic

Quan fracassa en fer un pla, planifica un fracàs. No tracti d’encaixar a la força el temps per vos en la seva agenda sense cap raó. No es senti culpable. Si alguna vegada va pensar “Vaig a fer exercici amb prou feines tingui temps”, l’únic que va fer és violar aquest punt principal.

Per arribar a l’èxit, vostè ha de prendre un temps per literalment anotar els tipus d’exercici que va fer en la seva agenda setmanal. Per ser més efectiu, voldrà seguir el seu programa d’exercitació com a mínim 3 vegades per setmana. Fer menys seriosa com un acudit. Per tant, al mig de totes les coses que ha de fer, hauria d’aparèixer un pla escrit de la seva rutina setmanal d’exercici, perquè d’aquesta manera pugui seguir-lo.

Utilitza el cap de setmana

Aprofiti el fet que perquè l’exercici funcioni només porta 3-5 dies per setmana. Un truc és fer exercici els caps de setmana. Un dels beneficis d’això és que els seus horaris són més flexibles i vostè té més control sobre els mateixos.

També vol dir que quan apareixen dies de setmana molt esgotadors, tindrà la responsabilitat de fer exercici 1-3 dies de la setmana.

Feu que l’exercici sigui una de les seves prioritats

Un dels errors més grans comesos és que moltes de les persones que han incorporat una rutina d’exercici als seus horaris, deixen que aquest sigui ignorat amb facilitat.

Encara que poden arribar a aparèixer desproveïts que causaran que enganyar de canviar l’horari de l’exercici que havia planejat, ha de tenir cura i assegurar-se que només les emergències més importants el desviïn del seu pla.

En el cas que una d’aquestes emergències importants ocórreguen, i no pot fer exercici, canvia l’hora per compensar-se al dia següent. Si la seva pròpia salut, benestar i esforços per baixar de pes no són una prioritat per a vostè, llavors no seran per a ningú més.

Involucri als altres en les seves metes 

No feu això sol. Deixeu que les persones importants en la seva vida sàpiguen que és el que està fent. La seva parella, els seus pares, els seus fills, companys de treball, i tots els seus amics propers en general s’involucraran i el tractaran d’ajudar a que vostè es mantingui compromès a assolir la seva meta per aconseguir una bona salut i baixar de pes, si vostè els demana ajuda.

Aprofiti aquestes relacions per delegar algunes de les seves responsabilitats normals o fins permetre canviar cites que tingui amb ells mentre re estructura els seus horaris per a l’exercici. Si algun d’ells fa exercici o també aquesta tractant de baixar de pes, no dubti en convidar-los a que facin exercici amb vostè.

No s’auto castigui

No importa qui sigui, hi haurà moments en què no podrà seguir el seu programa d’exercici de la manera en què li agradaria, a causa de demandes externes. No sigui molt dur amb si mateix quan això passi.

Recordeu que el que compta és el que es fa constantment durant un llarg període de temps, no el que fa de tant en tant. Només assegureu-vos de seguir endavant en el que pugui i continuar, fent el millor per no desviar-un cop més.

Sense importar quines siguin les seves metes per a la seva salut, benestar, pèrdua de pes, vostè pot incorporar un programa d’exercici en aquesta agenda ocupada que té i ‘tenir èxit en aconseguir els resultats que aquesta buscant!

CategoriesGeneral

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *