5 Consells per perdre pes amb exercicis

5 Consells per perdre pes amb exercicis

Quan es tracta d’aprimar uns quilos, pot no resultar tan difícil com s’imaginava que seria. No obstant això, amb tants productes donant volta al mercat, és possible que no sàpiga per on començar.

Consells per perdre pes amb exercicis

  1. Potser sembli obvi, però el millor que pot fer és començar a menjar més saludable. Menjar sa significa prestar atenció al que es menja. Molta gent creu que menjar menys és la solució, però de fet la resposta és tàrtar de menjar el adequat. Per exemple, una porció de patates fregides pot ser fàcilment reemplaçada per una poma o una altra fruita. Disminuir la quantitat d’aliments amb moltes calories definitivament serà d’ajuda.
  2. Si no es troba del tot segur sobre què menjars són saludables, pot esbrinar a Internet. Allà trobarà centenars de llocs on ensenyen a preparar menjars saludables pas a pas. Intenta trobar menjars que li agradin i després Utilitzeu-les per reemplaçar aquelles que no saludables que sol menjar. Una vegada que comenci cercar, trobareu que hi ha milers d’opcions per a tots els gustos.
  3. Així com ha de menjar saludable, fer exercici de forma regular és també essencial per baixar de pes. L’exercici és molt important ja que ajuda a que cremem moltes més calories. Si fa molt que no s’exercita, el millor és que al principi s’ho prengui amb calma i comenci de poc per evitar fer mal algun múscul o una altra part del seu cos. Si no compta amb cap programa que pla d’exercici, seria una bona idea que busqui algun video instructiu en els llocs més famosos com Google, o Youtube.
  4. Quan fa exercici, vostè pot utilitzar alguns complements com peses o pilotes, però no han de costar molts diners. Mentre molta gent gaudeix d’anar a un club o gimnàs, vostè si vol pot exercitar sense problema utilitzant el que té a disposició a la seva llar, com ara les escales.
  5. Quan es tracta de fer exercici, molta gent resulta ser molt haragana i necessiten que se’ls estigui motivant. Si té amics o parella, fixeu-vos si estan interessats a fer exercici amb vostè. Portar un diari també una bona idea. Fins i tot pot utilitzar algun d’Internet. Mantenir un registre dels seus progressos, l’ajudarà a mantenir la confiança i el motivarà a mesura que vegi quant va aprimant

perdre pes amb exercicis

Baixi de Pes: Com Exercitar i Cremar Greixos

Baixi de Pes Com Exercitar i Cremar Greixos

En el meu negoci de consultes de salut, tinc l’oportunitat de parlar amb persones sobre la seva salut, estat físic i metes de pèrdua de pes. Ja sigui si la seva meta és baixar de pes, tenir més músculs, seguir una dieta o programa, millorar la seva salut cardiovascular, o simplement mantenir-se en forma, tots tenen un enemic en comú, el temps.

Com Exercitar i Cremar Greixos

Per a la majoria de nosaltres, el desafiament # 1 en la nostra missió per mantenir-nos en forma i / o baixar de pes, no és fer exercici en si, sinó poder trobar un temps per poder fer-ho.

Llavors, com ho pot fer? Com pot trobar un equilibri entre les demandes de la família, la carrera, els manats importants, les responsabilitats d’organització, i fer exercici? He trobat que hi ha cinc punts que l’ajudaran a incorporar un pla d’exercici en la seva vida ocupada.

Com Exercitar i Cremar Greixos

Comprometi a un horari específic

Quan fracassa en fer un pla, planifica un fracàs. No tracti d’encaixar a la força el temps per vos en la seva agenda sense cap raó. No es senti culpable. Si alguna vegada va pensar “Vaig a fer exercici amb prou feines tingui temps”, l’únic que va fer és violar aquest punt principal.

Per arribar a l’èxit, vostè ha de prendre un temps per literalment anotar els tipus d’exercici que va fer en la seva agenda setmanal. Per ser més efectiu, voldrà seguir el seu programa d’exercitació com a mínim 3 vegades per setmana. Fer menys seriosa com un acudit. Per tant, al mig de totes les coses que ha de fer, hauria d’aparèixer un pla escrit de la seva rutina setmanal d’exercici, perquè d’aquesta manera pugui seguir-lo.

Utilitza el cap de setmana

Aprofiti el fet que perquè l’exercici funcioni només porta 3-5 dies per setmana. Un truc és fer exercici els caps de setmana. Un dels beneficis d’això és que els seus horaris són més flexibles i vostè té més control sobre els mateixos.

També vol dir que quan apareixen dies de setmana molt esgotadors, tindrà la responsabilitat de fer exercici 1-3 dies de la setmana.

Feu que l’exercici sigui una de les seves prioritats

Un dels errors més grans comesos és que moltes de les persones que han incorporat una rutina d’exercici als seus horaris, deixen que aquest sigui ignorat amb facilitat.

Encara que poden arribar a aparèixer desproveïts que causaran que enganyar de canviar l’horari de l’exercici que havia planejat, ha de tenir cura i assegurar-se que només les emergències més importants el desviïn del seu pla.

En el cas que una d’aquestes emergències importants ocórreguen, i no pot fer exercici, canvia l’hora per compensar-se al dia següent. Si la seva pròpia salut, benestar i esforços per baixar de pes no són una prioritat per a vostè, llavors no seran per a ningú més.

Involucri als altres en les seves metes 

No feu això sol. Deixeu que les persones importants en la seva vida sàpiguen que és el que està fent. La seva parella, els seus pares, els seus fills, companys de treball, i tots els seus amics propers en general s’involucraran i el tractaran d’ajudar a que vostè es mantingui compromès a assolir la seva meta per aconseguir una bona salut i baixar de pes, si vostè els demana ajuda.

Aprofiti aquestes relacions per delegar algunes de les seves responsabilitats normals o fins permetre canviar cites que tingui amb ells mentre re estructura els seus horaris per a l’exercici. Si algun d’ells fa exercici o també aquesta tractant de baixar de pes, no dubti en convidar-los a que facin exercici amb vostè.

No s’auto castigui

No importa qui sigui, hi haurà moments en què no podrà seguir el seu programa d’exercici de la manera en què li agradaria, a causa de demandes externes. No sigui molt dur amb si mateix quan això passi.

Recordeu que el que compta és el que es fa constantment durant un llarg període de temps, no el que fa de tant en tant. Només assegureu-vos de seguir endavant en el que pugui i continuar, fent el millor per no desviar-un cop més.

Sense importar quines siguin les seves metes per a la seva salut, benestar, pèrdua de pes, vostè pot incorporar un programa d’exercici en aquesta agenda ocupada que té i ‘tenir èxit en aconseguir els resultats que aquesta buscant!

Descobreix els millors plaers de les joguines eròtiques de 2018

Una joguina sexual és un objecte que serveix per masturbar o per augmentar el plaer del sexe en parella.

Algunes joguines sexuals vénen utilitzant-se des de fa milers d’anys, com és el cas dels consoladors, també coneguts com dildos. Altres joguines sexuals van ser dissenyats per enfortir la musculatura pèlvica i per combatre el que en l’època victoriana (finals del segle XIX) es deia “histèria femenina.

Les seves utilitats

El més comú és emprar-los tot sol per autocomplacerse, com una manera d’augmentar el plaer durant la masturbació. Així mateix es fan servir durant l’acte sexual en parella per acréixer el plaer sexual. Per exemple, la dona pot utilitzar un vibrador per estimular el clítoris mentre l’home la penetra vaginalment.

La parella també pot emprar joguines sexuals com a part de les seves fantasies sexuals o jocs sexuals; així se sol produir una major excitació per la morbositat de veure que alguna cosa ajuda a l’hora de realitzar l’acte sexual. Els miralls es solen utilitzar com a participant del joc. El veure reflectida la figura mentre s’intenta arribar al clímax pot produir sensacions excitants.

Existeix gran varietat de joguines sexuals en el mercat, des dels que s’utilitzen superficialment per estimular la cara, el coll, les orelles i la pell en general, fins a objectes que serveixen per a ser introduïts en la vagina o l’anus.

Algunes persones fan servir fruites amb formes suggestives que serveixen per ser introduïdes o fregades a les diverses zones erògenes del cos.

Objectes que serveixen per estimular la vagina i el clítoris

  • Un consolador o dildo és un dispositiu que no vibra i s’utilitza per a l’estímul sexual de la vagina o l’anus. El consolador es pot usar de manera estàtica mentre s’estimulen altres parts del cos, o amb moviment, per crear més estímul intern.
  • Un consolador de dos extrems és un consolador llarg, generalment flexible amb dos extrems dissenyats per a la penetració. Permet la penetració mútua entre dues persones i és molt comú durant el sexe entre lesbianes.
  • Les màquines sexuals com les que pots trobar a www.maquinadesexo.com, són un altre tipus de joguines que agraden molt a les dones i que es van fer famosos fa uns anys al cinema per a adults.
  • Els vibradors són dispositius previstos per estimular els nervis del cos. Els vibradors es van crear com a remei curatiu del que en l’època victoriana es coneixia com histèria femenina. En l’actualitat hi ha una àmplia gamma de formes i de mides que permeten el seu ús extern i intern. Les dones els utilitzen majorment per estimular-se el clítoris, per al que es van crear models dissenyats amb aquest propòsit exclusiu.
  • Les boles de Ben Wa o boles xineses són boles de metall buides que tenen dins boles més petites. S’insereixen vaginalment i es poden emprar dins de la vagina durant un llarg període de temps. El balanceig intern que es realitza quan la dona es mou serveix per realitzar els orgasmes. Les boles també permeten a les dones amb problemes vaginals exercitar els músculs pèlvics que ajuden a arribar a l’orgasme.
  • Les joguines marca Lovense, connectats a Internet a través de Bluetooth, serveixen per estimular el clítoris o la vagina o l’anus qualsevol que sigui la distància que separi a dues persones: una d’elles amb la joguina en el seu cos, l’altra amb el control en el seu computadora.

Característiques i tipus de massatges facials

massatgeador

Un massatgedor facial és un aparell que permet aplicar massatges a diferents punts de la cara, simulant les tècniques aplicades per un massatgista professional.

massatgeador

Els massatges facials poden ser elèctrics o manuals, i aconsegueixen reduir les bosses i ulleres, relaxar els músculs i eliminar les arrugues que ressalten els primers signes d’envelliment o ens donen un aspecte trist.

Característiques dels massatges facials

Un massatgedor facial és un instrument de funcionament manual o elèctric, dissenyat per aplicar massatges a la cara amb diferents propòsits, com:

  • Relaxar els músculs.
  • Estimular els punts facials d’acupressió.
  • Esvair o eliminar bosses, ulleres i arrugues.
  • Aplicació de cremes o gels netejadors facials.
  • Altres tractaments cosmètics.

Tipus de massatges facials

Existeixen diferents tipus de massatges facials, encara que els més populars són els que produeixen vibracions. Poden comptar amb un o diversos capçals per a diferents usos i la intensitat de les vibracions pot ser regulable.

tipus

En l’actualitat també molts homes recorren a diferents recursos per veures bé, de manera que els massatges facials són utilitzats tant per homes com per dones.

Entre els diferents beneficis que ofereix un massatge facial es poden citar:

  • Proporcionar un millor aspecte a la pell de la cara.
  • Eliminar toxines.
  • Reduir la mida dels porus.
  • Millorar el to dels músculs facials, la fermesa i l’elasticitat de la pell.
  • Remenar cèl·lules mortes.
  • Millor relaxació.
  • Millor aprofitament de cremes i tractaments.

facialRespecte a la seu funcionament, l’usuari únicament ha de prendre el massatgedor facial a les mans, sostenir-lo en la zona desitjada i l’aparell realitza tot el treball.

Existeixen diverses mides de massatgedors facials depenent de la marca, model i funcions que ofereixen. Alguns són petits i pràctics per a viatge, mentre que hi ha altres més grans que poden comptar amb capçals intercanviables i algunes altres funcions com radiació de calor.

El verí d’un peix, semblant a l’heroïna, pot usar-se per al dolor

peix

Un peix d’escull coral sense por que desactiva als seus contrincants amb un verí afí a l’heroïna podria oferir esperança de cara al desenvolupament de nous calmants.

L’estudiós de la Universitat de Queensland, a Austràlia, Bryan Fry, explica que aquest peix d’ullal verinós es troba a la zona del Pacífic, incloent la Gran Barrera de Coral.

El peix injecta a altres peixos pèptids opioides que actuen com heroïna o bé morfina, inhibint el dolor en comptes d’ocasionar-lo-explica-.

El seu verí és químicament únic. El verí fa que el peix mossegat es torni més lent en els seus moviments i es maregi a l’actuar sobre els seus receptors opioides.

peix

Els blènids amb ullal, així mateix coneguts com blènids amb ullals verinosos o bé blènids de dents de sabre, del gènere ‘Meiacanthus’, són populars com a peixos tropicals ornamentals d’aquaris.

Són els peixos més interessants que he estudiat i tenen un dels més intrigants verins de tots, afirma el mestre associat Fry. Aquests peixos són fascinants en el seu comportament i s’encaren sense por a possibles predadors mentre que lluiten intensament amb peixos de mida afí.

Les seves armes segregues son 2 grans dents ranurats en la maixella inferior que estan vinculats a les glàndules de verí, especifica Fry, assenyalant que tot això el que el fa més capaç d’escaparse de manera fàcil d’un predador o bé derrotar un contendent.

Aquest estudi és un genial exemple de per quina raó ens cal protegir la natura, assevera. Si perdem la Gran Barrera de Coral, perdrem animals com el blénido d’ullals i el seu verí únic, que podria ser la font del proper fàrmac per matar el dolor, conclou.

Recomanacions per combatre l’al·lèrgia al pol·len a la primavera

alergia

Tot just començada la primavera, els especialistes vaticinen que l’estació serà de menys intensa que la de l’any passat per a les persones al·lèrgiques, singularment per als al·lèrgics al pol·len, un dels al·lèrgens respiratoris més freqüents.

Encara d’aquesta manera, a Espanya, l’al·lèrgia al pol·len és la més usual i està ocasionada primordialment per plantes, arbres i gespa.

alergia

Habitualment, aquesta nosologia cursa a més d’això amb asma i en la major part dels casos l’al·lèrgia no té cura, si bé els símptomes sí que poden controlar-se amb l’ajuda d’un tractament mèdic.

L’estratègia més eficient és eludir en el possible tot el que ens generi al·lèrgia. A la primavera, quan a causa del procés de pol·linització de les plantes hi ha més quantitat de pol·len en l’entorn, és convenient prendre certes mesures higièniques per eludir el contacte amb aquests al·lèrgens, ha comentat l’assessora mèdica de Cinfa, Aurora Garre.

Per aquesta raó, els laboratoris Cinfa ha elaborat un decàleg de consells per a combatre contra l’al·lèrgia al pol·len:

1. Millor, a casa: en els dies de major concentració de pol·len i, sobretot, al llarg dels dies de fort vent, estar el màxim temps possible a casa ajuda a suportar millor l’al·lèrgia.

2. Horari prohibit: els intervals entre les cinc i les deu del matí i les set i deu de la nit són els que hi ha una major concentració de pol·len.

Per tal raó, s’aconsella reduir les activitats a l’aire lliure al llarg d’aquestes hores i tenir les finestres de casa tancades.

3. Al vehicle, així mateix amb protecció: al llarg dels desplaçaments en turisme, és preferible tenir les finestres tancades.

4. Els filtres per a l’aire ajuden: poden posar-se filtres antipol·len en els aparells d’aire condicionat, tant a casa com en el vehicle, sempre que es canviïn habitualment.

5. Surt amb vista: quan se surti al carrer, és recomanable portar lents de sol per tal que el pol·len no pugui prendre contacte amb els ulls.

6. La roba, un imant per al pol·len: els grans de pol·len poden quedar atrapats en les peces, de manera que una bona mesura és dutxar-se i mudar-se de roba en arribar a casa. De la mateixa manera, cal eludir estendre la roba a l’exterior.

7. No remoure el pol·len: cal eludir aquelles activitats que puguin remoure partícules de pol·len com retallar la gespa o bé escombrar la terrassa. En el cas d’al·lèrgia al pol·len de gramínies, tampoc és convenient tombar-se sobre la gespa.

8. Cura al jardí: en cas que es tingui jardí, eludir les plantes que polinicen per l’aire.

9. No baixis la guarda al llarg de la nit: si passarem la nit a l’aire lliure, és convenient no dormir prop de fonts de pòl·lens al·lergènics com arbres o bé plantes.

10. Consulta al teu metge: si es prenen fàrmacs concrets per a les al·lèrgies com antihistamínics, és essencial ingerir sempre i en tot moment els receptats pel metge, amb regularitat i en la dosi recomanada per l’especialista.

Si tens qualsevol dubte, pregunta al teu farmacèutic.

Denunciada una empresa per vendre tonyina vermella il·legalment

tunyina

Els Mossos d’Esquadra han denunciat a una empresa de distribució de peix que pretenia comercialitzar dues tones de tonyina vermella de forma il·lícita, sense complir la normativa d’etiquetes i distribució, i sense garanties sanitàries, ha informat el cos aquest dissabte en un comunicat.

tunyina

La Unitat Regional de Medi Ambient de la Regió Policial Metropolitana de Barcelona va detectar dimarts un carregament de tonyina al mercat central de la ciutat pel que van realitzar una inspecció en una empresa del recinte i van comprovar que hi havia dues tones preparades sense les corresponents mesures sanitàries .

Les etiquetes no es corresponien amb el producte i la documentació examinada estava manipulada o corresponia a altres comandes ja repartides, de manera que van denunciar a l’empresa i van decomissar el carregament.

Les dues tones de peix, de l’espècie Thunnus thynnus, de pesca restringida, es troben en un centre veterinari per analitzar el seu estat i la seva correcta condició per a ser consumides, després del que es destinarà a associacions benèfiques si és apte.

Aquesta espècie està sotmesa a una regulació normativa especifica que impedeix la seva captura sense la corresponent autorització i la seva distribució està regulada per un protocol especial.

El brot de xarampió a Catalunya arriba a 21 casos amb evolució favorable

xarampio

El brot de xarampió a Catalunya relacionat amb un cas importat de la Xina durant la primera setmana de gener ha arribat als 21 casos conformats, l’evolució ha estat favorable en tots els casos, dos dels quals han afectat nens.

La Conselleria de Salut de la Generalitat ha destacat aquest dijous en un comunicat que sis casos han requerit hospitalització i que la majoria de casos tenen entre 24 i 54 anys i són persones sense vacunar o vacunades de forma incompleta.

Un total de 24 casos han estat descartats i altres dos estan pendents de resultats, després de realitzar una investigació epidemiològica i una anàlisi de mostres dels casos notificats, segons la Conselleria.

Ha recordat que el xarampió autòcton de Catalunya es considera eliminat des de l’any 2000 però que els viatgers internacionals i la mobilitat geogràfica en general poden produir ocasionalment la reintroducció del virus.

A Catalunya, qualsevol sospita de xarampió es notifica a la xarxa de vigilància epidemiològica per dur a terme actuacions de control i limitar l’aparició de casos a partir de mesures preventives seguint les Directrius de l’Organització Mundial de la Salut